پیامک


خدایا.... کاش کسی را که قسمت دیگریست سر راهم قرار ندهی........ تا شبهای دلتنگیش برای من و روزهای خوشیش برای دیگری.......


سالهــــــــــا دویده ام . . . با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا ... دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است ... دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد. . . !

آدمها را دوست دارم ، همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند ، همانهایی که برای همه لبخند دارند ، همانهایی که بوی ناب انسانیت میدهند ، و من باور دارم که تو از همانهایی .

وقتی خداحافظی میکنیم چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره ی اشک برای نچکیدن . .

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود نه با آرزوی من .

 تا تو هستی که دستانم را بگیری، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم! کاش تابستانها هم برفی بود !

 این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . .

 نفست باران است دل من تشنه ی باریدن ابر , دل بی چتر مرا مهمان کن !

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت ، و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد