تنهایی

آنقــ ــدر بـا تنهـــ ــــایی انـــ ـــس گــــرفتــ ــــه ام

که دیگـــ ـــر زبانـــ ـــش را مــ ــی فهمــــ ــم

و فهمیـــ ـــدم

تنهــ ــایی هم میتــ ــواند عشــ ــق خوبــ ـــی باشــ ـــد!

به شــ ــرط اینکــ ـــه درکــــ ـــش کنــــ ـــم...

نمی دانم

نمی دانم دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم
!
نمی دانم عشقم گم شده یا معشوقم.

نمی دانم اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردند.

نمی دانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود.

نمی دانم من در حق عشقمان خیانت کردم یا او.

او قدر ندانست یا من, نمی دانم.....

نمی دانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت را رقم زدیم.

حـــتـــــــی دیــــگر نمیـــخواهـــــم آرزویــت باشــم

آرزو مــــیـــــکـنــم

او آرزوی تـــو باشــــــــــد

و آرزوی او دیــگـــــــــــــری ....!♥♥♥

ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ

ﻭﻗﺖﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﺍﻳت ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻳﺎﻓت،ﻧﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿه!

امشب به وسعت تمامی شبهایی که تو را نداشتم.....

دلم به حال تنهایی خود سوخت.....

در کنار پنجره ام رویای دوست داشتنت را......

به دست اشکهایم می سپارم .....

تا همچون تو در خاطراتم مدفون شوند......

میخواهم تنهایی ام را به آغوش گرمی بفروشم.....

نه به آن مفتی که تو خریدی ......

به بهای سالهای باقی مانده از آینده ام!!