جدایی

                       ما را از کودکی به جدایی ها عادت داده اند

                                               جایی که

                                   روی تخته سیاهمان نوشتند:

                         خوب ها  --------------------------- بدها                

اعتراف میکنم...

اعتـــــــراف می کنـــــم

محتـــــاج نــــوازش دســــت هایت هستــــم

بــاور کــن کـــه

دلتنگیِ تــــو بـــرای مـــن مـــرگ تــدریجی اســـت.

کاش فقط




کاش فقط یک نفر بود که وقتی بغض میکردم

بغلم میکرد و میگفت

گــــریــــه کــــنی مــــی کــشــمــتـا….!

یه زمانی...

عکس عاشقانه


یه زمانی آدمها دوست داشتن که اولین عشق یه نفر باشن

الان باید دعا کنن که آخریش باشن.

به من نخند...!؟



من دیوانه نیستم


فقط کمی تنهایم


همین!


چرا نگاه می کنی؟


تنها ندیده ای؟


به من نخند


من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم…